Monday, August 16, 2010

Дууг дагаж дуулна уу.


энэ видеон дээр, нэг сахажайогчин өглөө үүрээр бясалгаж байхад нь, шувуун сүрэг бөөнөөрөө
нисээд, мөн байгалаас баяр тэтгэлэг авч байхыг хараад бичлэг хийж, 
видеон дээр манай сахажайогчин Elizbeth Henshaw-ын дуулсан дууг оруулж:
энэ дуу надаа талагддаг мөн хуваалцвал гоё санагдаад энд орууллаа:
мөн үгийг нь доор Англи, Монголоор орчуулаад орууллаа, 
та нар хүсвэл дагаад дуулж болхоор хийлээ :-)

I am going home’; you can’t keep me here,
I am saying goodbye for the last time,
I’ll find the way my spirit is guiding me,
All alone I’ll fight to be free…

And they said, never forget, you were born under the morning star
Don’t loose sight of the light
She is there; she is waiting for you,
Contemplate the mystery of love,
Never forget your destiny…

In my mind I see,
They are calling me
I can’t deny, living in lye until now
Its everlasting the truth - I am searching for,
Only love, enlightenment that set you free

Дууны орчуулга нь: 

Би гэртээ харьлаа, хэн ч намайг саатуулж чадахгүй....
Сүүлчийн удаа би баяртай гэж хэлье,
Би арга зүгээ олно, миний сүнс намайг дагуулан замчлах болно,
Гав ганцаараа ч,
-       би эрх чөлөөний төлөө тэмцэх болно.

Тэд надад “үүрийн одонд төрсөн гэдгээ бүүр мартаарай, гэсэн
Гэрэл харах хараагаа бүү алдаарай,
Тэр “Эх” тэнд байгаа шүү, чамайг хүлээж байгаа шүү,
Амьдрал, хайрын нууцыг бясалгаарай /тайлаарай,
Өөрийн хувь тавилангаа, зорилгоо - бүү мартаарай”, гэсэн.
  
Би өөрийн дотоод сэтгэлдээ харлаа,
Тэд намайг дуудаад байгааг би харлаа,
Өдий хүртэл энд байгаад, татгалзаад байж чадахгүй нь,
Миний хайж байгаа үнэн бол – Үхэшгүй мөнхийн /зуурдынх биш/
Эрх чөлөө өгөх цорын ганц, гэгээрүүлэх тэр хайрын гэрэл....

      энэ дуунд мөн Эх гэж сануулсан байгаа,
хүн дотор байдаг тэр хүч нь Эхийн чанартай,
Энэ дэлхий дээр бүхийл зүйлс ямар нэгэн маягаар илрээд байдаг..
Байгаль ертөнцийг бид Дэлхий Эх, Байгаль Эх гэж.
Харин Тэнгэрийг болон хайрхан уул, далай тэнгисийг эцгийн чанартай гэдгийг 
бид эрт дээр үеэс мэдсээр ирсэн.
Тэнгэрлэг ертөнцийн төсөөлөлдөө хүмүүс Эхийн илрэл, Дарь Эх, Дагинад -
онцгой байрь суурь өгдөг. Ялангуяа Энэтхэгт Кундалинийн талаарх маш онцгой юмс
ном судартаа бичсэн байдаг. Кундалини гэдэг нь хүн дотор байдаг цэвэр оюун мэдлэгийн хүч гэгдэх бөгөөд энэ нь Дагина, Эх шиг чанартай гэж тэмдэглэгдсэн байдаг. Энэ нь хүн дотор нойрсож байдаг, тэгээд хэрвээ сэргэх юм бол хүнийг дотроос нь хөгжүүлж бойжуулж, ухамсрын дараачийн түвшинд авчирч Тэнгэрлэг "Эцэг" :-) орших нарийн ертөнцийг таниулдаг гэж байдаг..



1 comment:

  1. Dear Nokosan,
    далайд тусал нэмэр болдог шиг,
    дусал бид нар далайгаас л мэдээллээ авах юмдаа...
    ;)
    бичсэн юмыг чинь одоо л харлаа..

    ReplyDelete