Share this article on Facebook
Манай аав надаа, хүмүүс өөрсдөө хараад: "өө ийм дээгүүр юм байдаг юм байна" гэж мэдхээр болох (тийм түвшинд хүргэх), мөн аль болох олон хүмүүсд үүнийг хүртээмжтэй болгох, сүнсний оюуныг нь боловсруулах тийм арга хайж олох хэрэгтэй гэж манай аав надаа хэлж байсан. "Тэд бүгдээрээ 1-дүгээр давхарт байгаа. Чи өөрөө 10-дугаар давхарт байж байж - тэр 10-дугаар давхартаа харж байгаа юмсын талаар тэдэнд ярих юм бол, тэд чамд ер итгэхгүй, тэд нар чамтай сөргөлдөн маргалдаж тэмцэл үүсгэх болно, тэгээд чамайг доош нь татахыг хичээх болно, яагаад гэвэл тэдний Эго нь сорилтонд орж (шар нь хөдлөх) учраас.. Тэгэхлээр хамгийн сайн арга нь бол- чи тэдний сүнсийг боловсруулж, нийт олноор нь өөрчлөн, хөгжүүлэх арга тэдэнд олж өгөх хэрэгтэй" гэж хэлж байсан.
Хүмүүн бүрт байдаг Сүнс гэж энэ юм байдаг, гэхдээ тэр дээр үед "Сүнсний биелэлийг" хүнд олгох хэцүү байсан цаг үе, тэр үед цэцэглэх цаг нь болоогүй байсан. Өнөөдөр харин дэлгэрэх, үр шимээ өгөх цаг үе нь болсон. Тэгээд тэр сэрүү татуулж үлээдэг салхи нь үүнийг маш олон хүнд хүргэсэн. Мянга мянган хүмүүс өөрийн сүнсний биелэл, боловсролыг олсон, та нар мөн адил ихэнх нь үүнийг олсон. Тэгэхлээр энэ амин сүнс нь тогтворжоод, төлөвшөөд ирхээр та нар өөрийгөө ямар нэгэн өөр болсон байна гэдгээ мэдэрнэ. Өөрчлөлт бий болж, тэрхүү адислах гэгээрэл гэдэг нь жинхэн утгаараа болох учраас, та нар үүнийг хөдөлгөөний мэдэрч, идэвхжэлтийг нь сэрүүн долгионоор мэдрэх болно. Та өгөөмөр болж, өгөхийг хичээх болно. Одоо та нар надаас авч байна. Харин намайг явсаны дараа та нар энд зогсоод өгөх болно. Хэрвээ дэнлүү нь асаагүй байх юм бол, та үүнийгээ асаахыг хичээ. Гэрэл олсныхоо дараа дэнлүү юу хийдэг билээ, гэрлээ цацруулж тараадаг. Таны өөрийн чинь мөн чанар болох сүнс чинь амилхаараа танд хамаг юмсын утга учрыг өгдөг.
Хүний сүнсэн амь хүнд бодит үнэний талаар ойлголт ухаагдхуун өгдөг. Худал хуурмагийн талаар биш. Хэрвээ та нарын сүнс боловсроогүй гэгээрээгүй бол та нар намайг ойлгохгүй. Та нар ойлгохгүй. би бол яг та нар шиг. Ямар ч ялгаагүй адилхан. Гэхдээ боловсорсон сүнстэй хүмүүс харин миний талаар маш сайн мэддэг.
Манай аав надаа, хүмүүс өөрсдөө хараад: "өө ийм дээгүүр юм байдаг юм байна" гэж мэдхээр болох (тийм түвшинд хүргэх), мөн аль болох олон хүмүүсд үүнийг хүртээмжтэй болгох, сүнсний оюуныг нь боловсруулах тийм арга хайж олох хэрэгтэй гэж манай аав надаа хэлж байсан. "Тэд бүгдээрээ 1-дүгээр давхарт байгаа. Чи өөрөө 10-дугаар давхарт байж байж - тэр 10-дугаар давхартаа харж байгаа юмсын талаар тэдэнд ярих юм бол, тэд чамд ер итгэхгүй, тэд нар чамтай сөргөлдөн маргалдаж тэмцэл үүсгэх болно, тэгээд чамайг доош нь татахыг хичээх болно, яагаад гэвэл тэдний Эго нь сорилтонд орж (шар нь хөдлөх) учраас.. Тэгэхлээр хамгийн сайн арга нь бол- чи тэдний сүнсийг боловсруулж, нийт олноор нь өөрчлөн, хөгжүүлэх арга тэдэнд олж өгөх хэрэгтэй" гэж хэлж байсан.
Хүмүүн бүрт байдаг Сүнс гэж энэ юм байдаг, гэхдээ тэр дээр үед "Сүнсний биелэлийг" хүнд олгох хэцүү байсан цаг үе, тэр үед цэцэглэх цаг нь болоогүй байсан. Өнөөдөр харин дэлгэрэх, үр шимээ өгөх цаг үе нь болсон. Тэгээд тэр сэрүү татуулж үлээдэг салхи нь үүнийг маш олон хүнд хүргэсэн. Мянга мянган хүмүүс өөрийн сүнсний биелэл, боловсролыг олсон, та нар мөн адил ихэнх нь үүнийг олсон. Тэгэхлээр энэ амин сүнс нь тогтворжоод, төлөвшөөд ирхээр та нар өөрийгөө ямар нэгэн өөр болсон байна гэдгээ мэдэрнэ. Өөрчлөлт бий болж, тэрхүү адислах гэгээрэл гэдэг нь жинхэн утгаараа болох учраас, та нар үүнийг хөдөлгөөний мэдэрч, идэвхжэлтийг нь сэрүүн долгионоор мэдрэх болно. Та өгөөмөр болж, өгөхийг хичээх болно. Одоо та нар надаас авч байна. Харин намайг явсаны дараа та нар энд зогсоод өгөх болно. Хэрвээ дэнлүү нь асаагүй байх юм бол, та үүнийгээ асаахыг хичээ. Гэрэл олсныхоо дараа дэнлүү юу хийдэг билээ, гэрлээ цацруулж тараадаг. Таны өөрийн чинь мөн чанар болох сүнс чинь амилхаараа танд хамаг юмсын утга учрыг өгдөг.
Хүний сүнсэн амь хүнд бодит үнэний талаар ойлголт ухаагдхуун өгдөг. Худал хуурмагийн талаар биш. Хэрвээ та нарын сүнс боловсроогүй гэгээрээгүй бол та нар намайг ойлгохгүй. Та нар ойлгохгүй. би бол яг та нар шиг. Ямар ч ялгаагүй адилхан. Гэхдээ боловсорсон сүнстэй хүмүүс харин миний талаар маш сайн мэддэг.
Нэг гэгээнтэн Энэтхэг хүн Сахажа йогчин эмэгтэйтэй тааралдаад: та Шри Матажи-тай учирсан, би уулзаагүй гээд (тэр Америк эмэгтэй байсан) түүнийг хүндэтгэн ёслож, түүнийг өөрөөсөө дээш суулгаж байсан гэнэ... Тэр эмэгтэй гэтэл гайхаж, яаж энэ бүхнийг энэ хүн мэддэг байна гэж ихэд гайхаж байж. Энэтхэгт намайг мэддэг - жинхэн утгаараа гэгээрсэн маш олон гэгээнтнүүд байдаг. Гэхдээ надтай ойрхон байдаг маш олон хүмүүс..., та нар мэдэх байх, манай нөхөр маш том албан тушаал хашдаг (НҮБ-ийн ерөнхий нарийн бичиг), бид нар хамгийн элит, хамгийн дээд зэргийн ангилалын найз нөхөдтэй, ... бид хамгийн дээд зэргийн ангилалыг нь харж байдаг – дэлхийн ерөнхий сайдууд, цол иргэмтэй ноёд, төрөл бүрийн хаан, хатад, энэ тэр гээд өдөр болгон би тийм хүмүүстэй би гар барьдаг. Гэвч тэд нар намайг мэддэггүй. Тэд нар намайг таньдаггүй.
Тэгэхлээр та нарын анхаарлаа хандуулж тэргүүнд тавих - Сүнс амиа олох асуудал нь өнөөгийн орчин үед маш их хойш тавигдсан байна. Сүнсэн амиа олох үйлийг энэ амьдралдаа олох зүйлийг чухавчлан тэргүүнд тавих хэрэгтэй. Үүнийг хүн олох хэрэгтэй юм, хүний хийх ёстой ганцхан л зүйл бол энэ юм. Барууны орнуудад үүнийг мэддэггүй, үүнийг тэгж их чухавчилдаггүй. Хоёрдугаарт, үүний тулд та нар өөрсдийн анхаарлыг хянах хэрэгтэй, анхаарлаа ийш тийш цацан үрэгдүүлэх байдлыг бүү бүрдүүл.
Би та нарт Джанака ханын тухай өгүүлэл ярьж байсан байх гэж бодно. Та нарт хэлсэн бил үү, мэдэхгүй байна. Гэхдээ дахиад давтаж хэлье.
Джанака гээд Сита-гийн аав байсан, Рама-гийн хадам эцэг. Тэгээд түүн дээр нэг удаа тэнгэрийн номч Нарада айлчлан ирж айлтгаж гэнэ: “Та бүхийл байдлаар хаан билээ, хаан шиг үйлдэнэ, хааны эрхийг эдэлж, алт мөнгө эд хөрөнгө, бүх юмс хаан шиг байхад - таныг хүмүүс яагаад ... гэгээнтэн, бүх юмнаас ангид, ангижирсан гэгээнтэн гээд байгаа юм бээ? гэж асууж. За яахав, би танд орой хэлье - гэж хаан хэлээд - гэхдээ одоо та надаа нэг юм хийж өгөөч гэж. Та/чи - энэ сүүгээр дүүргэсэн савыг аваад, сүүг нь асгалгүй хотуур яваад, орой буцаж ирээч, тэгвэл би хэлж өгье гэж. Тэгээд тэр аяга нь сүүг хамгаалах ямарч ирмэг хөвөөгүй аяга, ганц ч дусал суу асгалгүй яваарай гэж хэлсэн учир, тэр (Нарада) зайлуул түүнийг нь өдөржингөө авч яваад маш ихээр ядарч гэнэ. Өдөржингөө аяганаас өөр юу ч харалгүй явж. Тэгээд орой нь ядарсан хүн ирээд, за одоо та хэлээч, би үүгээр залхатлаа явлаа гэв. Гэтэл Джанака, чи (үүнийг бариад явж байхдаа) юу харсан бэ, гэж тэр асуув. “Юу харахав дээ, зөвхөн үүнийг асгахгүй л гээд харж явлаа” гэж хариулав. Гэтэл тэр: “Үүнтэй адил би анхаарлаа алдалгүй – хадгалах- тийм төвшинд- байдаг юм” гэж хэлж...
Би та нарт Джанака ханын тухай өгүүлэл ярьж байсан байх гэж бодно. Та нарт хэлсэн бил үү, мэдэхгүй байна. Гэхдээ дахиад давтаж хэлье.
Джанака гээд Сита-гийн аав байсан, Рама-гийн хадам эцэг. Тэгээд түүн дээр нэг удаа тэнгэрийн номч Нарада айлчлан ирж айлтгаж гэнэ: “Та бүхийл байдлаар хаан билээ, хаан шиг үйлдэнэ, хааны эрхийг эдэлж, алт мөнгө эд хөрөнгө, бүх юмс хаан шиг байхад - таныг хүмүүс яагаад ... гэгээнтэн, бүх юмнаас ангид, ангижирсан гэгээнтэн гээд байгаа юм бээ? гэж асууж. За яахав, би танд орой хэлье - гэж хаан хэлээд - гэхдээ одоо та надаа нэг юм хийж өгөөч гэж. Та/чи - энэ сүүгээр дүүргэсэн савыг аваад, сүүг нь асгалгүй хотуур яваад, орой буцаж ирээч, тэгвэл би хэлж өгье гэж. Тэгээд тэр аяга нь сүүг хамгаалах ямарч ирмэг хөвөөгүй аяга, ганц ч дусал суу асгалгүй яваарай гэж хэлсэн учир, тэр (Нарада) зайлуул түүнийг нь өдөржингөө авч яваад маш ихээр ядарч гэнэ. Өдөржингөө аяганаас өөр юу ч харалгүй явж. Тэгээд орой нь ядарсан хүн ирээд, за одоо та хэлээч, би үүгээр залхатлаа явлаа гэв. Гэтэл Джанака, чи (үүнийг бариад явж байхдаа) юу харсан бэ, гэж тэр асуув. “Юу харахав дээ, зөвхөн үүнийг асгахгүй л гээд харж явлаа” гэж хариулав. Гэтэл тэр: “Үүнтэй адил би анхаарлаа алдалгүй – хадгалах- тийм төвшинд- байдаг юм” гэж хэлж...
Энэ бол - та нарын анхаарал хувийн сүнсний бүрэлдлээр бүрэн гүйцэд гэгээрч, бодь байдалд хүрэх төвшин юм. Энэ нь, жишээ нь: иймэрхүү юманд ороогдон автагдахгүй. Хичнээн автлаа ч (ШМ микрофоныг зааж, гараараа үүнийг барин, дараа нь салган жишээ авна) - буцаад үүнэ шиг салаад ирэх жишээтэй. Миний гар үүнд хүрээд, энэ төмөр шиг болчихгүй байгаа биздээ, үүнээс ангид, үүнээс салангад - буцаад салаад ирж байна. Үүнээс зуун хувь ангид. Би үүнд хүрч нийлнэ, гэхдээ би энэ зүйл биш. Одоогийн байдлаар би эд хөрөнгө, бүдүүн баарагтай адилтаж, хүүхэд, гэр орон, энэ тэр зүйлсийн талаар санаа зовж адилтаж байгаа боловч, сүнсний бүрэлдлийг олоод, бодь болоод ирхээрээ – бүрэн гүйцэд (юмнаас) ангид болох жишээтэй. Бүр мөсөн Сүнслэг, бодь амьтай хүн болно.
Тэгэхлээр юу ч таныг доош нь буулгаж чадахгүй. Хэн ч, юу ч таныг дарангуйлахгүй мөн та өөрөө бусдыг давамгайлахгүй. Энэ зүйл нь танд тохиолдож, та тийм болхоор, та “dharma”-гаас ангид, дээгүүр болно. Та үүнээс дээгүүр болно. Жишээлбэл тийм хүнд ямарч тачаал, занга гэж байхгүй. Тэр хүн ямарч өгөөш илбэнд автагдахгүй. Мөн ямарч (хүний түвшний) тархины үйлдэл байхгүй. Юу ч хулгайлах, худал хэлэх хэрэггүй. Тийм хүн туйлын шудрага бөгөөд айдасгүй, Христ, (Будда, ..) шиг.. Тэрээр /Христос/ - тэр биеэ үнэлэгч эмэгтэйтэй ямарч холбоогүй байсан... Тэрс өөр хэвийн амьдралтай (хүмүүс) байсан. Гэхдээ тэр биеэ үнэлэгч эмэгтэйг - хүмүүс алах гэж чулуу шидэж эхлэхэд тэрээр эмэгтэйн өмнө нь зогсож: “Нүгэл хийгээгүй хэн нэгэн байвал” надруу чулуу шидэгтүн гэж хүмүүсд хэлэн аймшиггүй зогссон. Харин түүний шудрага байдал дотоод хүч нь бүгдийг зогсоосон. "Тийм хүмүүс” бүгд –зовж, шаналж байгаа, дарлагдсан хүмүүсийн талд, ядарсан хүмүүсийг хамгаалдаг. Тэд юунаас ч айдаггүй. Тэд маш зоригтой, ямарч айдасгүй хүмүүс.. Мөн хэнийг ч айлгадаггүй.... Тэд нар нийгүүлсэнгүй... Харин хэрвээ тэмцэж эсэргүүцэх хэрэг гарвал, тэд хүмүүсийг зовоож, устгах гэж байгаа этгээдийн эсрэг маш зоригтой босон зогсдог.
Тэгэхлээр энд хүнд үзүүлэх ямарч шахалт дарамт байхгүй.
Мөн адил, - би та нарт өөрсдийн бодь болох хүчээ сэргээхтүн гэж хүчээр шахах боломжгүй юм. Би үүнийг - мэтгэлцэн, нотолж, цэц булаалдан байж үнэмшүүлэх боломжгүй. Энэ нь ---- (аяндаа) боловсрогдон биелэгдэх ёстой зүйл юм. (Ойлгоход) маш энгийн хялбар. Хэрвээ та нар хүсэхгүй л юм бол, та нар үүнийг хэзээ ч олохгүй. Яах ч арга байхгүй...
Мөн адил, - би та нарт өөрсдийн бодь болох хүчээ сэргээхтүн гэж хүчээр шахах боломжгүй юм. Би үүнийг - мэтгэлцэн, нотолж, цэц булаалдан байж үнэмшүүлэх боломжгүй. Энэ нь ---- (аяндаа) боловсрогдон биелэгдэх ёстой зүйл юм. (Ойлгоход) маш энгийн хялбар. Хэрвээ та нар хүсэхгүй л юм бол, та нар үүнийг хэзээ ч олохгүй. Яах ч арга байхгүй...
Сахажа йогийн үндэслэгч Шри Матажи Нирмала Деви, Сидней хотын (шинэ хүмүүсд зориулсан) лекцнээс... Австрали, 1981 оны 4-дүгээр сарын 3-ны өдөр
No comments:
Post a Comment