Tuesday, March 1, 2011

Shri Mataji Nirmala Devi -ийн хүндэтгэлд

Sahaja Yoga-ийн үндэслэгч Shri Mataji Nirmala Devi цэвэр оюун, "Кундалини" хүчийг сэргээгч мастер, хүн төрлөхтнийг гэгээрүүлэх энергийн хүрд Сахасрара-г нээгдүүлэгч багш өөрийн хүслээр, өнгөрсөн долоо хоногт, энэхүү биеэ орхиж Энх Мөнхийн төрхөндөө буцан уусав. Баяр баясгалан хайрлагч Төгс төгөлдөр Багш маань бүхийл амьдралаа, эцсийн амьсгалаа хүртэл, хүмүүс бидний хөгжилд зориулж, 88 насандаа Сансар огторгуйн бодит дүрэндээ буцан халив.


http://nirmalnagari.org/india-2011/photos/2011-02-27-nirmal-dham.html


Шри Матажийн амьдарлын талаар http://sahajayoga.mn/index34e2.html?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=31 линкнээс товчхон олж уншиж болно.

Доорх дууг Оросын сахажа йогчин Рамилия Калимулина Шри Матажийн 
хүндэтгэлд зориулан эвлүүлсэнийг та сонирхож үзнэ үү.


Гайхалтай нь, Та бүхэн энэхүү дууг сонсоод энэхүү видеог үзэхээр, бие чинь маш ихээр хөнгөрч, баяр баясгаланг мэдрэх болохыг хараарай.


Дууны үгс:

Wherever I go
Far away and anywhere
Time after time You always shine
Through dark of night calling after me

And wherever I climb
Far away and anywhere
You raise me high beyond the sky
Through stormy night lifting me above

Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu Venite Spiritus
Far away beyond the sky

Whenever I cry
Far away and anywhere
You hear me call when shadows fall
Your light of hope showing me the way

Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu Venite Spiritus

орчуулга нь:

Хаашаа ч би явлаа,
Маш хол - хаана ч би байлаа,
Та үргэлж цацрагаа нь - дахин дахин гэрэлтүүлж
Харанхуйн шөнийн аглагаас намайг дуудан гаргадаг.

Тэгээд би хаашаа ч мацлаа,
Маш хол - хаана ч би байлаа,
Та намайг өндөрөөс өндөрт, тэнгэрээс дээш 
Ширүүн шуурганаас дээш - татан өргөж гаргадаг.

(Латин) Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu Venite Spiritus
Far away beyond the sky

Хэзээ ч, миний уйлах үед
Хаа нэгтээ, би хаана ч байлаа,
Та, миний -сүүдэрт дарагдан-, дуудаж байхыг минь сонсож
Итгэл найдварын гэрэл лүүгээ - замаа олход минь тусалдаг

 (Латин) Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu et emitte caelitus
Venite Spiritu Venite Spiritus









No comments:

Post a Comment